2017 Generalforsamlingen
Indkaldelse til den 23. generalforsamling i Vikingelandsbyens Venner
Tirsdag den 7. marts 2017 kl. 19.00
i Vikingelandsbyens Multihus
Dagsorden ifølge vedtægterne:
- Valg af dirigent.
- Valg af referent.
- Bestyrelsens beretning og regnskab.
- Fastsættelse af kontingent.
- Fælles snak om året der gik, og hvad foreningen skal udrette i året 2017.
- Valg til bestyrelsen.
- Indkomne forslag.
- Eventuelt.
- Oplæsning og godkendelse af referatet.
I henhold til vedtægterne skal forslag være bestyrelsen i hænde senest 3 uger før generalforsamlingen. Alle forslag skal sendes til formanden Danny@woodshavings.dk.
Valg: Der skal i 2017 vælges medlemmer til følgende bestyrelsesposter:
2 bestyrelsesmedlemmer for to år:
På valg er Ralf Kleis Larfred og Birgitta Höglund og begge modtager genvalg.
2 suppleanter for ét år:
På valg er Annitta Jørgensen og en ny. Annitta modtager genvalg.
1 revisor for ét år:
På valg er Pia Cederval Andersen. Pia modtager genvalg.
1 revisorsuppleant for ét år:
På valg er Bent Pedersen. Bent modtager genvalg.
.
Når selve generalforsamlingen er afsluttet, vil Vikingelandsbyen orientere jer om aktiviteter, projekter og planer for 2017.
Bestyrelsen vil konstituere sig efter GF eller på det førstkommende bestyrelsesmøde.
Vi glæder os til generalforsamlingen og til en god og konstruktiv dialog med jer medlemmer om Venneforeningens aktiviter og vores støtte til Vikingelandsbyen.
Husk at du skal have indbetalt kontingent, 100 kr. Kun medlemmer der har betalt kontingent har stemmeret på vores generalforsamling.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Vikingelandsbyens Venner
Download: Beretning 2016 (docx - 806 kb)
Download: Referat fra generalforsamling i Vikingelandsbyens Venner 2017 (docx - 806 kb)